Keurmerken

EPDM Dakbedekking                                                    

Henks Kleinonderhoud is 16-03-2016 gecertificeerd in EPDM dakbedekking. Onderstaand informatie over EPDM dakbedekking.

Hertalan easy cover een membraan daksysteem. Door de speciale hot bonding techniek van HERTALAN worden homogene EPDM banen in de fabriek onderling aan elkaar verbonden. Deze membraantechniek zorgt ervoor dat wij een EPDM dakbedekking produceren waarmee elk dak nagenoeg in één keer kan worden afgedicht, het maatpak voor het platte dak. Het werken met een EPDM membraan heeft grote voordelen. Zo wordt het aantal naden en dus risico’s tot een absoluut minimum beperkt. Er zijn veel minder handelingen op het dak te verrichten, waardoor elke dakconstructie sneller en effectiever waterdicht is. Hertalan easy cover zorgt zo voor flexibiliteit en een snelle afronding van het project. Vooral in seizoenen met wisselvallige weersomstandigheden is dit een waardevol voordeel. Door de uitstekende eigenschappen van onze EPDM folie is hertalan easy cover uitermate geschikt tegen veroudering als gevolg van vrije blootstelling aan UV- en ozonbelasting. Daarnaast is onze EPDM extreem rekbaar, maar liefst meer dan 500%. Dit alles te samen heeft eraan bijgedragen dat de EPDM van HERTALAN een gebruiksduur heeft van meer dan 50 jaar, deze werd bevestigd door SKZ testinstituut in Würzburg.

Repair Care

Sinds september 2015 is Henks Kleinonderhoud Repair Care specialist en opgeleid voor de kwalitatieve toepassing van de werkwijzen en producten van Repair Care. Repair Care is het toonaangevende product voor houtrotreparatie.

Repareren of toch vervangen: wat is wijsheid? Hoewel repareren vrijwel altijd kostenbesparend is, zijn er situaties denkbaar waarin vervanging de voorkeur heeft. U weet pas wat de beste aanpak is, als duidelijk is in welke technische staat de gevel verkeert. Een signaleringsinspectie door Repair Care geeft opheldering.

Via een weloverwogen steekproef brengen we de technische staat van de gevel in kaart, zowel de buiten- als binnenzijde. De resultaten van deze inspectie presenteren we in een signaleringsrapport. Dit geeft u een goede globale indruk van de technische staat van de gevel, eventueel met een overzicht van de geadviseerde preventieve en curatieve werkzaamheden.

 

Repair Care garanties

Repair Care geeft – als enige in de markt – tien jaar garantie op reparaties. Deze tienjarige onafhankelijke systeemgarantie is absoluut uniek, aangezien de dekking niet afloopt tijdens de garantieperiode. Daarnaast hebt u een vrije keuze in het verfsysteem (A-merken) en geldt de garantie voor zowel de houtreparatie als het schilderwerk.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen. 

 

KwaliteitsvakmanKeurmerk Kwaliteits Vakman

Klussenbedrijf Henks kleinonderhoud uit Eelde behoort sinds 2013 tot de selecte groep klusbedrijven die zich kwaliteitsvakman kunnen noemen. Om deel uit te kunnen maken van het keurmerk zijn  meerdere klanten van Klussenbedrijf Henks kleinonderhoud benadert om hun visie op het werk van Henk te geven. Ook zijn er mensen van het keurmerk langs geweest om het werk te controleren. Vervolgens heeft het keurmerk besloten dat Klussenbedrijf Henks kleinonderhoud uit Eelde zich kwaliteitsvakman mag noemen. Sinds 1 juli 2013 mag Henk zich daarom kwaliteitsvakman noemen.

Wat houd het keurmerk in voor de klanten van Klussenbedrijf Henks kleinonderhoud?

Omdat Klussenbedrijf Henks kleinonderhoud aangesloten is bij het keurmerk kwaliteitsvakman geeft dit extra garanties voor zijn klanten. Dit is wat het keurmerk er zelf over zegt:

Bouwen, verbouwen, renoveren of opknappen? U wilt dat het goed gebeurt. Het gaat tenslotte om uw woning of pand. Met de Kwaliteitsvakman haalt u een ervaren, betrouwbare vakman in huis.

Werken met een Kwaliteitsvakman biedt zekerheid:

Daarvoor staat het Keurmerk Kwaliteitsvakman garant. Ook dankzij de klanten die het werk van de vakmannen beoordelen. En de Geschillencommissie die onafhankelijk oordeelt als dat nodig is.

Zekerheid in huis

U weet dat u kwaliteit krijgt als u met de Kwaliteitsvakman werkt. Daar staat het keurmerk voor. U kunt rekenen op een servicegerichte vakman die duidelijke afspraken maakt en werkt met heldere offertes.

Daarnaast krijgt u:

Heeft u problemen over het werk tijdens de garantieperiode? Volg de volgende stappen:

  1. Neem contact op met uw Kwaliteitsvakman. Hij zal proberen zo snel mogelijk het probleem op te lossen.
  2. Komt u niet tot een oplossing, dan kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie.
  3. U kunt gebruik maken van de mogelijkheid voor bemiddeling. Hiertoe moeten beide partijen bereid zijn.
  4. Lukt het niet om met bemiddeling tot een oplossing te komen, dan kan de klacht worden ingediend bij de Geschillencommissie.